Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.


Klachtenafhandeling

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier

prima
efficient

Goede en kundige behandeling
zie bevenstaande

Prima
Ik kom al een zeer lange tijd bij de praktijk en word altijd goed geholpen.

Meedenkende tanarts
Meedenkende tandarts. Geld ook voor de assistentes.

Prettig zoals altijd!
Heldere uitleg over klacht, professioneel en prettig. Dank wederom....

Pittige behandeling
Moeilijk bereikbare plek rechtsboven achterin werd behandeld. Na verdoving de wortelkanaalbehande...
Lees meer
Perfect gemoedelijk vakkundig
Goed

Compliment.
Geweldig geholpen. Technisch hoogstandje en ook fijne ondersteuning van de assistente.

Zeer tevreden
Tijdstip afspraak altijd conform de planning. Rustige, goed verzorgde, schone wachtruimte, ook aa...
Lees meer
Goede behandeling
Vriendelijk personeel en goede service

Kundig!
Snel en duidelijk

Goed
Tevreden over de behandeling en behandelaar

Vriendelijk en klantgerichte mensen
Duidelijke communicatie, goede uitleg.

Goed
Altijd prima

Perfect zoals altijd
Ik kom nu al 25 jaar naar B400 en heb nog nooit een negative ervaring gemaakt. Vriendelijk en com...
Lees meer
Supergoede ontvangst en state of the art behandeling
Vanaf het begin ben ik welkom ontvangen en begeleid voor, tijdens en na de behandeling. De prakti...
Lees meer
Professioneel en vriendelijk: ik zie er niet tegenop te gaan
Ik kom al heel veel jaren in deze praktijk en voel me hier ook echt welkom. Klinkt wellicht vree...
Lees meer
Helemaal tevreden
Vriendelijk,en naar volle tevredenheid geholpen

Gedegen en zonder al te veel franje doorgevoerde behandling i.v.m. plaatsen kroon
Hoewel lange (ruim 2:30 uur) behandling, verliep alles vlotje en werd er doelmatig gecommuniceerd...
Lees meer
Als altijd goed
Prima er wordt tijd genomen om alles rustig uit te leggen. Er wordt geluisterd. Aangezien ik geen...
Lees meer
Zoals vanouds
Als je al zolang bij dezelfde tandarts komt geeft dat vertrouwen. Vertrouwen leidt tot beter kunn...
Lees meer
altijd vriendelijk en redelijk op tijd
Het is een kleine praktijk met een rustige wachtkamer en dat vind ik erg prettig. De medewerkers ...
Lees meer
Uitstekend
Altijd goed geholpen relaxed leuke sfeer

X
X

efficient en adequaat
zeer tevreden