Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
3 oktober 2023

prima

efficient

3 oktober 2023

Goede en kundige behandeling

zie bevenstaande

1 oktober 2023

Prima

Ik kom al een zeer lange tijd bij de praktijk en word altijd goed geholpen.

30 september 2023

Meedenkende tanarts

Meedenkende tandarts. Geld ook voor de assistentes.

30 september 2023

Prettig zoals altijd!

Heldere uitleg over klacht, professioneel en prettig. Dank wederom....

30 september 2023

Pittige behandeling

Moeilijk bereikbare plek rechtsboven achterin werd behandeld. Na verdoving de wortelkanaalbehande...

Lees meer
28 september 2023

Perfect gemoedelijk vakkundig

Goed

28 september 2023

Compliment.

Geweldig geholpen. Technisch hoogstandje en ook fijne ondersteuning van de assistente.

28 september 2023

Zeer tevreden

Tijdstip afspraak altijd conform de planning. Rustige, goed verzorgde, schone wachtruimte, ook aa...

Lees meer
28 september 2023

Goede behandeling

Vriendelijk personeel en goede service

28 september 2023

Kundig!

Snel en duidelijk

27 september 2023

Goed

Tevreden over de behandeling en behandelaar

27 september 2023

Vriendelijk en klantgerichte mensen

Duidelijke communicatie, goede uitleg.

27 september 2023

Goed

Altijd prima

27 september 2023

Perfect zoals altijd

Ik kom nu al 25 jaar naar B400 en heb nog nooit een negative ervaring gemaakt. Vriendelijk en com...

Lees meer
26 september 2023

Supergoede ontvangst en state of the art behandeling

Vanaf het begin ben ik welkom ontvangen en begeleid voor, tijdens en na de behandeling. De prakti...

Lees meer
25 september 2023

Professioneel en vriendelijk: ik zie er niet tegenop te gaan

Ik kom al heel veel jaren in deze praktijk en voel me hier ook echt welkom. Klinkt wellicht vree...

Lees meer
24 september 2023

Helemaal tevreden

Vriendelijk,en naar volle tevredenheid geholpen

24 september 2023

Gedegen en zonder al te veel franje doorgevoerde behandling i.v.m. plaatsen kroon

Hoewel lange (ruim 2:30 uur) behandling, verliep alles vlotje en werd er doelmatig gecommuniceerd...

Lees meer
23 september 2023

Als altijd goed

Prima er wordt tijd genomen om alles rustig uit te leggen. Er wordt geluisterd. Aangezien ik geen...

Lees meer
23 september 2023

Zoals vanouds

Als je al zolang bij dezelfde tandarts komt geeft dat vertrouwen. Vertrouwen leidt tot beter kunn...

Lees meer
21 september 2023

altijd vriendelijk en redelijk op tijd

Het is een kleine praktijk met een rustige wachtkamer en dat vind ik erg prettig. De medewerkers ...

Lees meer
21 september 2023

Uitstekend

Altijd goed geholpen relaxed leuke sfeer

21 september 2023

X

X

20 september 2023

efficient en adequaat

zeer tevreden

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces):
Staat u onder bewind?:*

 

B400
Bredaseweg 400
5037 LH
Tilburg
Wo
8:30 - 17:30